Podejrzyj, jak wyglądają przygotowania do najnowszej produkcji Teatru Rozrywki - PINOKIO IL GRANDE MUSICAL.Próbę poprowadzi reżyserka spektaklu Magdalena Piekorz.
Absolwentka PSM I i II st. im. M. Karłowicza w Katowicach w klasie fortepianu, Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach w klasie klawesynu oraz Accademia Internazionale della Musica di Milano w klasie klawesynu i klawikordu. Uczęszcza na letnie kursy języka włoskiego na Universita' per Stranieri di Siena, a następnie uzyskuje certyfikat językowy C2 Plida. W latach 2005 - 2010 prowadzi szkołę muzyczno-językową ArteAffari, specjalizującą się w nauce jęz. włoskiego.
Zawodowo związana z umuzykalnianiem dzieci w wieku przedszkolnym. Od 2020 prowadzi profil MuzyKat | MUZYKALNIE DLA DZIECI.Współtworzyła przekład libretta do spektaklu "Pinokio. Il grande musical" w Teatrze Rozrywki.
Tancerka, choreografka, pedagożka tańca, wokalistka, akrobatka. Absolwentka Wydziału Artystycznego Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi na kierunku taniec w specjalności tancerz-choreograf (2020) oraz pedagog tańca i choreografii (2022).
W latach 2005–2017 tańczyła i była solistką w studio współczesnej i sportowej choreografii „Dancer” (Nikopol, Ukraina), a 2008–2017 śpiewała i była solistką zespołu wokalnego „Rin-Sen” (Nikopol, Ukraina). W latach 2011–2016 uczyła się w Muzycznej Szkole Sztuk nr 1 w Nikopolu, w klasie fortepianu. W latach 2018–2020 pracowała na stanowisku tancerza i wokalisty w Teatrze V6 w Łodzi, 2019–2021 jako instruktor gimnastyki, akrobatyki, tańca w Akademii Gimnastyki GIMSTAR w Łodzi, a 2020–2021 jako trener-choreograf w Klubie Tanecznym Ad Astra w Łodzi.
Od 2021 roku jest członkinią zespołu baletowego Teatru Rozrywki, od 2023 roku jako tancerz-koryfej. Tańczy w musicalu Pinokio. Il grande musical P. Ronchettiego i S. Marconiego, gra rolę Girlsy w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba, występuje również jako Elektra w musicalu Koty A. L. Webbera.
Gra tytułową rolę w widowisku tanecznym Curie – Trzy Kolory. Jest współautorką choreografii do Zatańczmy! Koncert sylwestrowy 2022/2023, Rozrywka łączy pokolenia! Koncert sylwestrowy 2023/2024, Rewia! 28. Gala Sylwestrowa oraz autorką choreografii do koncertu zaduszkowego Porcelanowe sny (2023).
Laureatka wielu międzynarodowych konkursów i festiwali tanecznych w Ukrainie, Polsce, Bułgarii i na Białorusi.
Najbardziej prestiżowe nagrody: – III miejsce w międzynarodowym konkursie „Myśl-Potok 2015” w kategorii solo contemporary (Kijów, Ukraina), – I miejsce na międzynarodowym festiwalu „Ziemia pod białymi skrzydłami 2015” w kategorii solo taniec współczesny (Mozyr, Białoruś), – uczestniczka telewizyjnego programu X-Factor w Ukrainie (2015), – finalistka 31 International Festival of Modern Choreography in Vitebsk (2018), – finalistka choreograficznego konkursu Solo Dance Contest w ramach 13. Gdańskiego Festiwalu Tańca w Gdańsku (2021).
Foto: Artur Wacławek
Absolwent Państwowego Studium Wokalno Aktorskiego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni. Współpracuje z Teatrem Polskim we Wrocławiu, Bałtyckim Teatrem Dramatycznym oraz Teatrem im. Aleksandra Sewruka w Elblągu.⦁ 2020: spektakl Burzliwe życie Lejzorka Rojtszwańca reż. Artur Hofman (rola: Lejzorek)⦁ 2020: spektakl Tajemniczy ogród reż. Cezary Domagała (rola: Colin)⦁ 2019: spektakl Opowieść wigilijna reż. Czesław Sieńko (rola: Żebrak / Szlachcic)⦁ 2019: spektakl Dziewczynka z zapałkami reż. Cezary Żołyński (rola: Chłopiec z szalikiem)⦁ 2019: spektakl Balladyna reż. Janusz Wiśniewski (rola: Kat)⦁ 2019: spektakl Cabaret reż. Paweł Szkotak (rola: Girlsa / Chłopiec z piłką)⦁ 2019: spektakl Kaczmarski 4 pory niepokoju reż. Robert Talarczyk⦁ 2018: spektakl Wyzwolenie reż. Tomasz Man (rola: Kaznodzieja / chór)⦁ 2018: spektakl Xięgi Schultza reż. Jan Szurmiej (rola: Pies / Strażak / Chasyd)⦁ 2018: spektakl Rzuciłem Palenie kocham Cię reż. Grzegorz Wolf⦁ 2017: spektakl Krwawe Gody reż. Adam Nalepa (rola: Leonardo)⦁ 2017: spektakl Legendy Gdańskie (spektakl marionetkowy) ⦁ 2016: spektakl Mayday 2 reż. Stefan Szaciłowski (rola: Gavin)Dołączył do zespołu wokalnego w 2021 roku, a w roku 2022 rozpoczął pracę jako aktor.Jego role w Teatrze Rozrywki:- jeden z mieszkańców miasta w musicalu Pinokio. Il grande musical Saverio Marconiego,- Herold, Student medycyny, Bób w spektaklu Młody Frankenstein Mela Brooksa i Thomasa Meehana,- Ojciec Finnegan w spektaklu Harold i Maude Colina Higginsa; gdzie pełni również funkcję asystenta reżysera,- Gniewko w bajce dla dzieci Pozaziomki, czyli kosmiczna przygoda Patrycji Kowańskiej,- Chór kelnerów w musicalu Cabaret J. Masteroffa, J. Kandera i F. Ebba,- Pablo w musicalu Zakonnica w przebraniu A. Menkena,- Stuart / Max w musicalu Tootsie D. Yazbeka,- Pan Spencer / Pan Wagner w musicalu School of Rock A. L. Webbera,- Harry Kerwood w spektaklu Rodzina Kerwodów R. Cooneya.Asystent reżysera Zatańczmy! Koncert sylwestrowy 2022/2023 w reżyserii Jakuba Szydłowskiego.Asystent w spektaklach Harold i Maude, w reż. Tomasza Mana, Tootsie w reż. Magdaleny Piekorz oraz Rodzina Kerwoodów w reż. Zbigniewa Stryja.Foto: Artur Wacławek
Saksofonistka, klarnecistka, flecistkaAbsolwentka Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach, wydziału instrumentalnego.Z Orkiestrą Teatru Rozrywki współpracuje od 2001 roku a od 2019 roku związała się z nią na stałe. Prowadzi także klasę klarnetu w PSM I i II st. w Zabrzu.Foto: Artur Wacławek
Scenograf, artysta plastyk. Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu. Prowadzi wspólnie z synem Maciejem Mikulskim autorską pracownię projektową specjalizującą się w wystawiennictwie muzealnym (w latach 2004–2021 ponad 100 realizacji). Jest autorem scenografii do ponad stu spektakli w różnych teatrach w Polsce. Współpracował między innymi z Teatrem St. I. Witkiewicza w Zakopanem, Teatrem im. W. Siemaszkowej w Rzeszowie, Teatrem Nowym w Zabrzu i Teatrem im. A Węgierki w Białymstoku.
Zaprojektował Scenę Atanazego Bazakbala w Teatrze Witkacego oraz wszystkie wnętrza tego teatru, wraz z wyposażeniem Dużej Sceny.
W swoim dorobku ma wydarzenia teatralne w przestrzeniach pozateatralnych, między innymi:
OL-12-7 – wg Szalonej lokomotywy S.I. Witkiewicza, reżyseria Andrzej Dziuk, spektakl w jadącym pociągu. Fujawica wg J. Kasprowicza - scenariusz i reżyseria – Andrzej Dziuk, spektakl w willi J. Kasprowicza na Harendzie w Zakopanem. Na przełęczy wg St. Witkiewicza reżyseria Andrzej Dziuk, spektakl nad Morskim Okiem oraz w schronisku na Kalatówkach w Tatrach. Romantyzm – Oczyszczenie wg Adama Mickiewicza, reżyseria Jan Nowara – spektakl w podziemiach Rynku w Rzeszowie. Rycerz Nieistniejący – spektakl w zaprojektowanej przyczepie wędrownej, reżyseria Krzysztof Prus. W Teatrze Rozrywki stworzył scenografię, kostiumy, wizualizacje i projekt plakatu do spektaklu Piekło i raj K. Prusa i J. Nohavicy (wspólnie z Maciejem Mikulskim).
Scenograf, artysta plastyk. Studiował na PWSSP i jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, dyplom w pracowni wystawiennictwa. Zajmuje się projektowaniem wystaw, grafiką wydawniczą, architekturą wnętrz, fotografią. Współpracuje głównie ze swoim ojcem Markiem Mikulskim.
Zajmuje się projektowaniem wystawiennictwa muzealnego, grafiką wydawniczą, architekturą wnętrz, fotografią dokumentalną oraz scenografią teatralną. Jest autorem fotografii do kilkudziesięciu spektakli teatralnych. Jest współautorem wielu projektów stałych i czasowych ekspozycji muzealnych. Wspólnie z Markiem Mikulskim projektował kostiumy i scenografię do spektakli:
Na przełęczy Teatr im. S.I. Witkiewicza w Zakopanem, Wszyscy śpią na wzgórzu oraz Wszyscy odchodzą w ciemność Teatr Nowy w Zabrzu, Romantyzm, nowe oczyszczenie, Od życia biorę co chcę oraz HIOB '51 w Teatrze im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie, Popiełuszko, Sopoćko, Obława Augustowska Teatr im. A. Węgierki w Białymstoku, Gałązka rozmarynu Teatr Polski w Bielsku Białej.W Teatrze Rozrywki stworzył scenografię, kostiumy, wizualizacje i projekt plakatu do spektaklu Piekło i raj K. Prusa i J. Nohavicy (wspólnie z Markiem Mikulskim).
Reżyser teatralny, absolwent polonistyki z teatrologią na Uniwersytecie Jagiellońskim, a także wydziału reżyserii dramatu krakowskiej PWST. W Bratysławie realizował warsztat reżyserski na Wyższej Uczelni Sztuk Scenicznych.Autor inscenizacji opartych na utworach Williama Szekspira, Miguela Cervantesa, Moliera, Fiodora Dostojewskiego, Franza Kafki, Michała Bułhakowa, Samuela Becketta, Witolda Gombrowicza. Teatr dla niego to sposób na poznawanie ludzkiej natury, odkrywanie tajemnicy człowieczeństwa. Jest reżyserem poszukującym prawdy. W swojej pracy sięga głównie po dramaturgię romantyczną, a także współczesną, poszukującą, posługującą się własnym, autonomicznym językiem teatralnym.Jest autorem inscenizacji opartych między innymi na utworach: Kordian, Sen srebrny Salomei, Mazepa, Lilla Weneda Juliusza Słowackiego, Mąż i żona Aleksandra Fredry, Nie-Boska Komedia Zygmunta Krasińskiego czy Gdyby Bogusława Schaeffera.Pracuje na scenach repertuarowych w Zabrzu, Katowicach, Czeskim Cieszynie, Jeleniej Górze, Tarnowie, Zielonej Górze, Rzeszowie, Płocku, Gorzowie Wielkopolskim, Szczecinie, Białymstoku, Elblągu, Gdańsku, Koszalinie. Jego przedstawienia pokazywano między innymi w Gliwicach, Bielsku-Białej, Częstochowie, Wrocławiu, Krakowie, Legnicy, Wałbrzychu, Łodzi, Warszawie, Poznaniu, Görlitz (Niemcy), Słupsku, Gdyni, Poti (Gruzja), czy Kairze.W Teatrze Rozrywki wyreżyserował przedstawienie muzyczne Piekło i raj z piosenkami Jaromira Nohavicy na podstawie własnego scenariusza.Foto: Artur Wacławek
Magdalena Gajdzica wraz z Szymonem Lechowiczem, tworzą duet autorów muzyki i tekstów, songwriterów, są członkami zespołów Enchanted Hunters i Róża. Współpracowali z Anną Leśniak przy wystawianym na deskach Teatru Rozrywki spektaklu “KOCHANOWSKI. WSZYSTKO O DISCO”. Interesują ich eksperymenty na polu muzyki rozrywkowej. Uważają, że dzieci chcą słuchać równie ciekawych piosenek, co dorośli.Fot. Jacek Smoter
Szymon Lechowicz wraz z Magdaleną Gajdzicą, tworzą duet autorów muzyki i tekstów, songwriterów, są członkami zespołów Enchanted Hunters i Róża. Współpracowali z Anną Leśniak przy wystawianym na deskach Teatru Rozrywki spektaklu “KOCHANOWSKI. WSZYSTKO O DISCO”. Interesują ich eksperymenty na polu muzyki rozrywkowej. Uważają, że dzieci chcą słuchać równie ciekawych piosenek, co dorośli.